Royal Reesink: kernwaarden in cijfers, woord en beeld
Uitgangspunt Royal Reesink is de grootste equipement leverancier van Europa op het gebied van landbouw en grondbewerking. Hun corporate brochure is een belangrijk communicatiemiddel om de omvang en divisies zichtbaar te maken en tevens hun visie, missie en strategie te communiceren. Deze brochure wordt door de leveranciers eveneens ingezet als middel voor cross-selling. Ook speelt de brochure een rol in de interne communicatie en is tevens een belangrijk middel voor werving op de arbeidsmarkt. . Creatieve oplossing In de corporate brochure ligt de focus op de kernwaarden en cijfers van het bedrijf. De bedrijfsonderdelen onderscheiden zich door middel van kleur en een op maat gemaakte iconenset. Met de nieuwe beeld- en vormtaal die aansluit bij de reeds bestaande visual identity krijgt de brochure een eigentijdse uitstraling. Door de nauwe samenwerking met de tekstschrijver en consistente opbouw van de tekstonderdelen, het gebruik van streamers en kaderteksten, ontstaat een magazine-achtige look and feel. . Design: Studio de Backery...
Continue Reading